Фигурата на сликата има две маски. Избраната маска на фигурата (cat1-скока) е опкружена со плава линија. За да се смени маската едноставно се притиска на приказот на маската која сакаме да ја избереме.
Постојат три начини за креирање нова маска:
· Притисни за да се нацрта нова маска во едиторот на слики.
· Притисни за да се внесе слика од компјутер.
· Внеси една или повеќе слики од web или од десктоп со влечење.
Скреч може да прифати повеќе формати на слики: JPG, BMP, PNG, и GIF GIF анимации). Секоја маска има број (прикажан во горниот (вклучувајќи лев агол, сл.4). Редоследот на маски може да се промени со влечење на нивните прикази. Со промена на редоследот автоматски се менуваат и броевите на маските. Со десен клик на приказот на маската се појавува помошно мени и со избирање на Сврти кон новата фигура се конвертира маската во нова фигура, или се изнесува копија на маската како посебен фајл. Еве една програма за практична примена на маска на фигурата - балерина, со што се симулира танцување на фигурата: Едитор на слики
Едиторот на слики,се користи за креирање или уредување на на маски и позадини.
Листата со алатки на едиторот на слики ги содржи следните алатки: o Четка: Овозможува слободно цртање користејки ја избраната боја. Кога е кликната оваа алатка, во Опциите за алатки се покажува големината на метлата. Со притискање на · Бришач: Бришење со слободно движење. Избришата област станува проѕирна. Кога е кликната оваа алатка, во Опциите за алатки се покажува големината на бришачот. Со притискање на · Пополни: Пополнување на области со јаки бои и косини. Кога е кликната оваа алатка, во Опциите за алатки се покажува стилот на пополнување ( јаки бои, хоризонтална косина, вертикална косина, радијална косина). Косината претставува мешавина од селектираната почетна боја до селектираната крајна боја. · Правоаголник: Цртање пополнет или празен правоаголник (Shift+влечење за квадрат) користејќи ја избраната боја. Кога е кликната оваа алатка, во Опциите за алатки се покажува стилот на пополнување (пополнет или празен). · Елипса: Цртање пополнета или празна елипса (Shift+влечење за круг) користејќи ја избраната боја. Кога е кликната оваа алатка, во Опциите за алатки се покажува стилот на пополнување (пополнета или празна). · Линија: Цртање на прави линии (Shift+влечење за хоризонтална или вертикална линија) користејќи ја избраната боја. Кога е кликната оваа алатка, во Опциите за алатки се покажува големината на метлата. Со притискање на · Текст : Додавање текст на цртежот. Кога е кликната оваа алатка се овозможува менување на големината и типот на фонтот. Секоја маска може да има само еден блок со текст. · Селекција: Селектирање на правоаголен простор и негово пренесување на нова локација (притисни delete за бришење на селектираното, Shift+delete или за откажување на селекцијата). Shift+backspace · Печат: Селектирање на правоаголен простор и негово копирање на нова локација ( Shift+клик+влечење за повеќе копии). · Пипета: Користење на пипетата за избор на боја (клик на платното или влечење на пипетата за избирање на боја надвор од платното). · Избрани бои (примарна и секундарна) се прикажани под областа со Опциите за алатки. Со кликнување на една од боите се променуваат примарната и секундарната боја меѓусебе. Со кликнување во Палетата со бои се избира нова примарна боја (Shift+клик за избирање на секундарна боја). · Центар на ротација: Со притискање на копчето · Зум: Со притискање на копчињата · Внеси: Со притискање на копчето · Чисто: Со притискање на копчето · Размер: Промена на големината на содржината на платното, или само на одредена селекција се врши со притискање на копчињата · Ротација: Ротирање на содржината на платното, или само на одредена селекција се врши со притискање на копчињата · Огледално свртување: Свртување на содржината на платното, или само на одредена селекција се врши со притискање на копчињатa · Напред / Назад o Назад - Доколку се направи некоја грешка, со копчето o Напред – Доколку дојде до промена на мислењето, со копчето Функција на копчето ЗЕЛЕНО ЗНАМЕ Со притискање на копчето Забелешка: Една скрипта (програма) може да се ископира и да се додели на повеќе фигури. За таа цел се клика на програмата, се влече до новата фигура и се пушта.
|
No comments:
Post a Comment