Sunday, 22 April 2012

НАСТАНИ И ИНТЕРАКТИВНОСТ

     Во секојдневниот живот постојат ситуации, настани (случки) како дел од програмските јазици. На пример: ако куќата ја сметаме за објект, бројот на катови, врати, прозорци за особини на објектот, отворање, затварање врати и прозорци за операции во објектот, тогаш што ќе биде ѕвонењето на ѕвончето од влезната врата? Одговорот е настан или случка. На овој настан се одговара со соодветна операција во објектот, на пример отворање на вратата или прашање „ Кој е?“. Преку овој настан во куќата се комуницира со надворешната околина.
     Настаните или случките во програмските јазици претставуваат нов градбен дел кој овозможува интерактивност во програмата преку активности со глувчето или притискање на соодветно копче од тастатурата.
    Во програмскиот јазик Скреч и досега работевме со блок кој претставува блок за настан. Тоа  е  „зеленото знаме“ со кој претходно се запознавме.

 

Да погледнеме неколку пример програми со настани:




Пример на програми со повеќе настани:



 


No comments:

Post a Comment